söndag 29 mars 2009

Så trött!


Hej svejs!

Så har det då hänt,jag har hoppat över att skriva 1 dag,misstänker att det inte var den sista .....

Har haft en trevlig helg med kalas och besök hos brorsan,det är bara det att jag är så onormalt trött,skitjobbigt vill helst lägga mig 20.00 och sova för natten,är samtidigt väldigt sugen både på persilja och leverpastej så min egen teori är att mitt järn kanske inte ligger på topp.

Ska på 6 veckors kontroll imorgon så då ska jag tala om det.

Annars är allt bara fint här hemma peppar peppar....alla barnen är friska samtidigt och Isabel är så duktig....hon har nu slutat med blöjan även på natten vilket känns helt underbart.

Jag har en kompis som gjorde samma op som mig i Torsdags och ska få komma hem imorgon så henne vill jag skicka några extra kramar:till dig J!!!!!

Sedan har jag ångest också över en sak som känns skitjobbigt,nästa helg ska Robin åka till mora och tävla Fredag till Söndag och jag kan inte följa med.

Min lilla gubbe bara 9 år och ska ut i vida världen.:Tack M och L för att ni ska ta JÄTTEVÄL hand om honom åt mig,annars blir det aldrig mer en bulle:-)

Stackars tränare,här har jag setat och kollat färdväg på Eniro och i princip talat om för de hur fort de får köra,herregud!!!!!

Har man kontrollbehov så har man.

Naturligtvis tycker Robin själv att det här ska bli alldeles toppen!

Jag är så glad för alla ni som talar om att ni följer min blogg,men HALLÅ!!!!mer kommentarer.

Kram och natti,jag borde ha knutit mig för 1 timme sen:-)

5 kommentarer:

  1. Haha kontrollbehov,du blir som mamsen du.
    Natti Kram
    Mamma

    SvaraRadera
  2. får väl skriva ngt här då ;) Skönt för er att Isabell slipper blöja.. blir ju lite smidigare. Sen blir det nog bra träning att skicka iväg Robin själv utan mamma o pappa, jag och även (DU)är nog egentligen ganska övetygad om att det kommer gå bra :))

    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  3. Morrn morrn på dig.Ja ang järnet min H har stora problem med det går på dropp ideligen för det.Ring och kolla o tid nu är du rar.
    Så gossen skall ut så långt tänk så kul han skall få det och vilken grej att berätta för bror sin.Ser att lilla fröken har blivit en torr stor fröken nu grattis till det.. kram till dig en stor

    SvaraRadera
  4. Kommentar, kommentar, kommentar,Kommentar, kommentar, kommentar, Kommentar, kommentar, kommentar, Kommentar, kommentar, kommentar, Räcker det med kommentarer eller vill du ha flera?? *Fniss*

    SvaraRadera
  5. Hej vännen,,,,jaha ingen här hörde att du hade det full rulle fast det har du ju jämt rara du.Lite sol kanske du fått på dig idag här behagade den dyka upp runt 14tiden till sist men det blåser hårt idag .Kram till dig och söta barnen.

    SvaraRadera