söndag 22 mars 2009

Söndag!


Hej allesammans!

Som jag skrev igår så var det jag som fick sovmorgon idag så låg väl kvar till framåt 9 imorse efter en riktigt rolig kväll,bandet vi var och lyssnade på var som vanligt jättebra så jag förstår att Hasse är avis...:-)men men vi får väl se där i sommar ...

Jag och A delade på snitsel som smakade gudomligt och till det citronsmör...mums,fast i liten mängd naturligtvis.

Idag var Farfar på besök som vanligt på Söndagarna här, det är ett trevligt inslag,han kommer hit och fikar,pratar en stund och ger barnen veckopeng och har så gjort sen de föddes.

Farfar:glöm nu inte att du lovade mig din senaste bok!

Efter det åkte jag och max för att hälsa på min bror Peter och då följde även mamma med,jättekul att se dig efter så lång tid.

Ikväll hade jag tänkt se Beck men lägger kanske de planerna på hyllan för att sussa tidigt istället vi får se.

Imorgon ska jag försöka ta reda på hur man ändrar klockan här på bloggen jag vet att den visar fel.

Natti natti!

2 kommentarer:

  1. fick inte iväg kommentaren jag skrev fasen också testar

    SvaraRadera
  2. Ja tack för en trevlig dag,verkligen roligt att träffas igen och det syntes verkligen att du tappat kilon.
    Mormor såg förstås Beck som är en av mina favoriter.
    Kramis

    SvaraRadera