måndag 16 mars 2009

Yes!


Imorse när jag ställde mig på vågen var det 14 kilo!Yes vad roligt,berodde förmodligen på den aktiva helgen.:-)

Mötte min kompis A utanför skolan och hon föreslog att vi kunde använda mina ben som grillpinnar i sommar....och faktiskt mina tighta svarta jeans sitter nu som sladder...snart dax för en ny garderob alltså.

Lägger in Robins medaljbild från igår här bredvid.

Idag blir det fika med vännen sedan hämta max tidigt och ägna lite tid med honom ensam annars lugn och skön dag.

Förresten känner ni att våren är på väg??????

4 kommentarer:

  1. Åh grattis så roligt att det går åt rätt håll.
    Härlig medaljbild,lyckan lyser i ögonen.
    Ja nu hoppas man lite på att våren är på G.
    kram mamma

    SvaraRadera
  2. Hej Nettan Grattis vad du rasar..Grattis till Robin med som är riktig duktig med sin brottning, Lång gosse numera! Hoppas din fikastund blir trevlig samt att det blir en maffig stund för Max med.

    SvaraRadera
  3. Jaja,du kanske tror att "grillpinne"snacket var ett skämt...
    Däremot hoppas jag att jag gjorde KLART att några snabba klädryck från MIN garderob(när jag vänder ryggen till)blir det inte tal om!
    Robin är verkligen jätteduktig.
    Du kan "by the way"hälsa honom att jag kan lära ut ett par knep...ja,om han törs vill säga.
    Isabel ska hålla hårt i "sina" Bamsegossisar nästa gång jag tittar förbi.(även den nya V.Beckham T-shirten bör hon gömma NOGA).
    Max kan förbereda sig på att "mamma Muckla"förväntar sig en JÄTTEKRAM och lite kallprat...kanske skickar jag ut honom på något uppdrag.
    Budapeststubbe ska bli gott!!!
    HEJ DU!

    SvaraRadera
  4. Hej!!! åhhh vad det går bra för dej!! själv så står man och stampar och blir galen;) kramisar

    SvaraRadera