torsdag 12 mars 2009

SUR!!!!


Idag när jag stiger upp och ställer mig på vågen glad i hågen:inte ett skit har hänt!Snacka om att vara besviken,jag är tom helt naken men inte fan hjälpte det,nu har jag ju ändå gått ner mina 13 kilo på drygt en månad och då förväntar jag mig att det ska fortsätta neråt.Inte fan vill jag veta av nån :platå: redan nu.ALDRIG i livet.

Ja ja nu väntar jag nog till Måndag innan jag väger mig nästa gång.

Helgen blir lite körig så det kanske händer något då :-)

Robin ska tävla i sin älskade brottning och jag ska vara med och hjälpa till som vanligt.

Min uppgift nummer ett:

Skrika och heja så mycket som möjligt på min lilla världsmästare som tävlar i 28 kilos klassen,snacka om att det är :maffiga: killar som möts.

Jag skriker tills jag tappar rösten eller tränarna säger åt mig att vara tyst!!!När dom gör det har jag haranger av svordomar i huvudet men flinar upp mig lite snyggt iallafall:-)

Hmmmm...

Vaddå???Robin har sagt att han vill att mamma hejar på ordentligt!!!

Sedan ska jag kolla ringorm och väga in ca 130 ungar eller vad det brukar bli.

Utöver det så ska jag ha hand om fika försäljningen .

Det är Söndagen det men på Fredag kommer tjejgänget hit då lär man få skratta tills man tjuter om allt är som vanligt.

Så det vore väl själva fan om jag inte gick ner ett par hkto till på Måndag!


Förresten,tack B för hjälpen tror jag fattar ganska bra nu hur man gör med allt.

Ha nu en riktigt bra dag allesammans!

3 kommentarer:

  1. Morrn morrn. Tackar för rådet om färdiga pannkakor skall vara för Pysens skull då skratt. Jamen du får inte väga dig så ofta en gång i veckan räcker ju eller var 14 dag. Det var mycket jobb för dig med brottningen men roligt för R att ha en så engagerad mor. Kram

    SvaraRadera
  2. Ojsan,en körig helg framför dig ser jag men ha så kul på tjejfesten.
    Kramis Mamma

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du börjat blogga.....kram Maria

    SvaraRadera