lördag 14 mars 2009


Dagen började med att man satt i soffan och tog det lugnt då vi fick se folk som samlades utanför och jag blir ju så himla nyfiken jämt så jag hoppade i kläderna och for ut,det var en STOR vattenläcka så det forsade vatten ändes hela vägen,nu är det avspärrat och jag vet inte riktigt vad som händer,bara de inte stänger av vattnet för långa stunder hoppas jag.

Fredagkvällen var mycket trevlig måste jag säga,det är den ju alltid när man träffas ett gäng och dricker vin och pratar strunt,alla möjliga ämnen togs upp som jag inte tänker nämna här!!!!

Vidare så var vi iväg till Björklunds hage för att klappa lite får och kolla på hästarna.

Vidrigt väder blev det NATURLIGTVIS när man väl paltar sig ut så jag stod och häckade under något slags grilltak medans ungarna sprang runt och gungade,klättrade och hoppade studsmatta för glatta livet men till slut fick tom. isabel nog och gick frivilligt med till bilen...pust det hör ju inte till vanligheterna.

Vore jag inte så fruktansvärt oteknisk så jag inte kan tömma min telefon på bilder själv skulle ni få se någon regn-snöig bild från idag men men....

Imorgon blir det brottardax hela dagen lång.

Ha nu en mysig Lördagkväll allesammans.

1 kommentar:

  1. Oj så besvärligt,hoppas de lyckats laga vattenläckan.
    Kul att det blev en festlig kväll med gänget.
    Ha en skön lördagskväll.
    Kramis Mamma

    SvaraRadera