söndag 15 mars 2009

Trött men glad!


Jag som trodde att jag skulle få sova ÄNDA till 7 imorse,trodde tydligen jävligt fel för redan 6.15 fick jag skalman,bamse,lille skutt och hela gänget i ansiktet vidare 2 iskalla fötter på magen då min lilla 2 åring kröp ner under mitt varma täcke.

Försökte få henne att somna om men hon möblerade om med bamsegänget hela tiden så det var bara att gå upp!!!!!

Sedan bar det iväg till brottartävlingen som gick av stapeln i Enskedehallen och det var en riktigt rolig tävling,vi är ett glatt gäng som har mycket trevligt ihop.

robin tog brons och är mycket glad för det och han har en jättestolt mamma också:-)

Full fart har det alltså varit hela dagen så det blev hämtkina mat till middag,jag åt ca 2 msk ris och 2 friterade kycklingbullar(utan fritering)sedan var jag proppmätt,man är nog ganska billig i drift nuförtiden....

Igår kväll räckte 1 aftereight bit till hela melodifestivalen som vart riktigt lyckad förresten.

Mina 2 favoriter kom på första och andra plats.

Jag vet att m,ånga INTE håller med men jag gillar Caroline af Ugglas starkt.

Nu ska jag pösa i soffan och sussa jättetidigt.

Natti natti allesammans.

2 kommentarer:

  1. Haha ja du är verkligen billig i drift fast det gäller kanske bara matkontot eller?
    Så roligt att Robin tog brons,mormor är också väldigt stolt.
    Natti Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Varför ska du få sova när andra småbarns mammor inte får göra det!! :D //Lotta

    SvaraRadera