torsdag 19 mars 2009

Bilrecond!


Hej igen allesammans!


Idag har jag lämnat in bilen på recond eller inte egentligen men in och utvändig städning och tvättning av gamla Bettan och Gud så fin den blev.

De var ett helt gäng som höll på i närmare 2 timmar och fejade,så den luktar jättegott och glänser som en diamant.

250 kronor endast på ett ställe i Huvudsta och då fick jag 5 liter spolarvätska påfyllt också.

Inte klokt vad billigt.

Tack A för trevligt sällskap och många glada skratt på fm(om än på andras bekostnad):-)

Sedan hämtade jag Isabel på dagis och ska nu hämta killarna strax.

Annars händer inget mer idag,det blir chili con carne med vitlöksbröd till middag och ett låååångt bad för att hoppa i morgonrocken tidigt ikväll.

Torsdagar är nämligen heliga för mig då har jag mitt favvoprogram på tv4 fakta,det heter doktor fetma och handlar om människor före och efter gbp operationer,jag älskar att kolla det,fö har jag kanske lite udda smak vad det gäller tv-program,onsdagskvällarna är det förlossningskliniken......JA vaddådå????

En annan favorit är engelska deckare och alla möjliga dokumentärer men det kan vi skriva om en annan gång.

Gör som jag ikväll,mys i soffan!


ps.så här blir jag riktigt förbannad när posten gör,tro inte att de slipper samtal av mig då DS

6 kommentarer:

  1. Hej. Jaha du har med så bra brevlåda Fniss Man får skaffa sig en jättemodell istället finns ju det numera Min låda är med för trång.Här är de så snälla bankar på eller lämnar paketet på farstubron under tak.Vad härligt det är att få en bil i skick som ny. Priset är verkligen lagom. Ha en skön torsdagskväll då framför tv.

    SvaraRadera
  2. Det var inte brevlådans storlek JAG reagerade på...
    Det var paketet i!
    ja,bilen blev verkligen fin och pappret vid fossingarna blir väl kvar ett tag?
    Ett ganska lååååångt tag rent ut av?
    Ja,om ett skratt förlänger livet så får nog folk tampas med mig generationsskiften framöver.
    Förresten,när får man smaka vaniljspecialarna?
    Vitlöksbröd-mums,glöm nu inte vem som OCKSÅ kan ta en bit med gott samvete.
    Hälsa gänget.

    SvaraRadera
  3. Vad var det i plastpåsen då? Tradera fynd?
    Kramis! Lotta

    SvaraRadera
  4. säkert doktorn kan komma på måndagar då ;) vet en i Vällingby som har koll på det iaf.

    SvaraRadera
  5. Själv så tittar jag på tv 4 plus om gbp op så himla typisk att det ska gå två program samtidigt!!! kramisar http://glittersmulis.blogg.se

    SvaraRadera
  6. Åh så tjusigt med ren fin bil,min är tjusig på utsidan men inuti är det värre.
    Ja det är ett j-a sätt av posten,vem som helst kan ju sno paketet i förbifarten.
    Nu ska mamsi också krypa i nattekläder och mysa framför TV:n fast det blir Antikrundan för min del.
    Kramis Mamma

    SvaraRadera