onsdag 11 mars 2009

Jaha nu är jag oxå här....

Hej Hej allihopa!
Så då hittade även jag hit av alla personer.
Har fått flera förfrågningar om jag inte ska blogga lite om min vikt op som jag gkorde den 19 Februari,nja och asch svarade jag på det men har nu funderat lite vidare på det och det kanske rentav är kul.
Vi får se.
För dom som inte vet är jag en helt vanlig 3 barnsmamma som bor ute på Ekerö med min familj och redan nu kan jag berätta att jag inte tänker skriva enbart om min vikt utan det blir nog lite allmänt om vad som händer i mitt liv.
Jag börjar med att berätta att idag har jag gått ner 13 kilo sedan jag började fasta 2 veckor innan op alltså den 5 Februari och det är jag nöjd med.
Allt har gått över förväntan och jag har mått strålande hela tiden,2 veckor efter op var det flytande som gällde men sedan har jag fått gå över till passerad mat och det känns rätt lyxigt faktiskt:-)
Tur att man är glad för det lilla .
Nu ska jag på utvecklingssamtal med min mellanpojke som går i ettan men kommer återvända hit såfort jag får en stund över.
Hoppas ni hittar hit mina vänner.

7 kommentarer:

  1. Men vänta......ska du bli smal, ännu snyggare, och rik på blogging.........
    All or nothing alltså :-)
    Nej men allvarligt, jag har sett några som har bloggat just efter en gbp......det är särskillt kul om man fotar sig på samma avstånd typ 1 gång i månaden och lägger ut....häftigt att se the transformation liksom.....:-)
    jej skall felje dig pa bloggen din.....-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Kul att du börjat blogga,ska bli spännande att läsa.
    Kramis Mamma

    SvaraRadera
  3. Bra intiativ! Kommer följa allt du skriver med största intresse!! Kram Jessica!

    SvaraRadera
  4. Hej Nettan. Filifjonkan här. Gratulerar till den lyckade op. 13 kilo - låter underbart.Kramis

    SvaraRadera
  5. Jag har länkat dig nu till min blogg

    http://filifjonkan-se.bloggagratis.se/

    SvaraRadera
  6. Tack alla ni som vill läsa detta dravel vilket jag är väldigt tacksam för,har en känsla av att det här är något man fastnar i lätt!!
    TAck särskilt till dig filifjonkan som har länkat lilla mig,du har ju tom. varit på bloggtoppen!kram

    SvaraRadera