måndag 23 mars 2009

Godmorgon!


Godmorgon jag vet att det är snö och jag borde vara sur....:-( men tänk,Anette ställde sig på vågen imorse igen och den visade nu - 16,2 alltså 1,2 kilo bara sen i Fredags och jag svävar faktiskt lite grann.

Är dessutom lite piggare nu eftersom jag faktiskt fått sova 2 hela nätter på rad nu när Isabel är lite bättre i sin hosta.

Så summan av kardemumman denna Måndagsmorgons status:

Jag har lämnat alla barnen,sitter med en kopp varmt kaffe framför datorn och bloggar samt facebookar lite i slitna långkalsipper och faktiskt bara myser.

Men snart ska jag nog hoppa i duschen,make uppa mig lite och sticka på shoppingtur.

Imorgon kommer de hit och ska byta elmätare plus att en kompis jag inte träffat på väldigt länge kommer hit en stund och det ser jag verkligen fram emot.

Så på med långkalsipperna ni med och ut och fånga dagen,carpe diem!

2 kommentarer:

  1. Morrn på dig oj duktigt det rasar bara.
    Försökte skriv hos dig tidigt morse men den tog inte kommentaren då den bara försvann.Skönt att du fått sussa ordentligt och att Lilla söta fröken är bättre i hostan Trevlig måndag

    SvaraRadera
  2. Åh så härligt att det går nedåt,skönt att Isabel är bättre också.
    Ha nu en skön dag.
    Kramis Mamma

    SvaraRadera