onsdag 1 april 2009

-17,5 kilo


Soligt och vackert idag med men fortfarande för blåsigt för min smak.

Nåväl i Måndags var jag på 6 veckors koll och allt hade gått väldigt bra tyckte doktorn,ärren var snygga och fina och midjemåttet hade minskat 12 centimeter hitills och vikten var minus 17,5 kilo!Det borde jag verkligen vara nöjd med,men mycket vill ha mer jag tycker det går lite för långsamt,men om man tänker på alla år det tog att äta upp sig måste man ju låta det ta ett tag att bli av med det oxå,eller hur???!

Jag ska nu få byta järnmedicin och prova en annan sort men han trodde det berodde på att kroppen inte hänger med när det händer så mycket så snabbt så det stämmer säkert,det var tydligen väldigt vanligt att man blev trött då.

Styrelsemötet på kvällen avlöpte problemfritt och nu är jag alltså ordförande för SKÅ IK BROTTNING officiellt också,det känns roligt.

Gå gärna in på hemsidan och kika lite www.skaik.com/brottning.

Igår var jag med vännen M på Ikea och shoppade litegrann,alltid lika kul att komma dit tycker jag,det var delvis en födelsedagspresent som inhandlades så det tänker jag inte skriva mer om här.

Igårkväll lade jag mig i ett bad med en brusande badoljebomb igen,det är så mysigt verkligen vardagslyx,åhhh vad jag njuter av det.

Det börjar dra ihop sig till Robins Mora resa,ush vad helgen kommer gå långsamt trots att vi är bortbjudna hela familjen på 2 olika tillställningar och Max har dessutom 1 extra kalas,så helgen kommer rulla och tur är väl det......

Idag blir det tandläkarbesök och frisörbesök med Robin,gäller att passa på nästa vecka börjar allvaret igen.

Ha en härlig dag!

2 kommentarer:

  1. Morrn morrn Oj jaha skall kika in på sidan straxt då..grattis till midjemåttet 12 cm inte illa du.Trevligt på Ikea ja det VET jag av ERFARENHET hihhi hör med en viss annan person så.. märks att äpplet inte faller långt från trädet. Bra med nya järnpiller hoppas din kropp hinner ta upp den sorten lite bättre håller tummarna.Ja det går säkert bra med Mora och unge herrn är man brottare så...dessutom medaljerad sådan så går allt som en dans. Kram

    SvaraRadera
  2. 12 cm det är inte illa att minska midjemåttet med det,skulle jag också behöva göra.
    Hihi angående Ikea,många roliga trippar dit har det varit man kan väl säga att vi var stammisar en tid i yngre dagar,nu blir det mer vid behov.
    Usch ja denna Moraresa gillar inte mormor heller något vidare men han kommer att växa oerhört av den.
    Ha nu en skön vårdag.
    Kramis Mamma

    SvaraRadera