fredag 20 mars 2009

-15 kilo!


Det är jag jätteglad för,15 kilo ner nu helt otroligt känns det,nu kan jag snart börja planera för vad jag ska få för 20 kilos present,bara 5 kilo dit kan väl inte ta alltför lång tid hoppas jag.

Jag har aldrig haft den tanken tidigare men jag härmar M på den punkten tror jag,hon hade varit iväg och gjort så himla fina naglar....

Förrut har man tänkt att det gör ju varken från eller till hur naglarna ser ut om man ändå är tjock..men snart så ja vi får se om pengarna räcker till en sån present,jag är ju fortfarande sjukskriven efter op ända fram till den 5 April så inkomsten lär väl förmodligen inte bli den bästa ett par månader fram.

Fö hade jag en förmiddagspaus igår då Isabel var pigg och fick gå några timmar på dagis men det var tydligen kortlivat för på eftermiddagen kom febern och hon var väldigt hängig,somnade redan 18.00,jag börjar bli så rastlös av att bara gå hemma och trampa när de har feber vill man ju inte gärna gå ut och promenera ens,men febern är inte lika hög idag och hon känns något piggare så jag hoppas...

Imorgon är P ledig och jag får lite avlastning det ska bli skönt.

Just nu är det mulet och grått men solen ska komma fram så njut av dagen.

Själv ska jag dammsuga och bädda rent i sängarna....

4 kommentarer:

  1. Vadå ledig...
    Ja det kan nog vara lite skönt med avlastning.
    Är du säker att tempen inte doppades i hett vatten innan...
    uppmärksamhet vet du.
    Hihi
    Hoppas lillgumman mår bättre idag.
    Idag var jag FÖRST!!!
    Viktigt.
    Hörs senare.

    SvaraRadera
  2. Hej!! det gör du rätt i att fira 20 kg målet!! Det är underbart när man kommer till 20 kg plattan sen är det bara att forsätta!! är lite avis på att det har gått så fort för dej!!! själv så har kroppen lagt i handbromsen så det är bara vänta snällt och se vad som händer=) kramisar/http://glittersmulis.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Så underbart, -15 det är inte dåligt förstår att det känns härligt.
    Stackars mormors lilla gull,hoppas febern vänder ner ordentligt idag.
    Här skiner solen så nu dags för hundpromenad.
    Ta de lugnt med städningen nu.
    Tänk....den ständiga 2:an,haha.

    SvaraRadera
  4. Hej Grattis grattis duktig du är.
    Nya naglar så ö läckert med lite blommor påmålade eller nåt läckert mönster. Du får fota då om du orkar och hinner. Hoppas lilla Isabel kryat på sig nu kramis

    SvaraRadera