fredag 27 mars 2009

Fredagsmys!


Godmorgon!

Idag skiner solen men det blåser f-jävligt.

Mötet igår giick toppenbra,en i styrelsen erbjöd sig att ge mig en "sticka",ett slags minne till datorn som man kan ta med sig.

Jag tar tacksamt emot all hjälp jag kan få när det gäller datorer för det är nämligen inte min grej egentligen.

Så tack J jag ser fram emot din hjälp på Onsdag.

Idag ska jag till Solna centrum och flanera lite grann och ikväll är jag bjuden på ljusparty och en massa smarr som väninnan ska bjuda på,som hummus och vitlöksbröd,resten är hemligt.

Förresten imorse hade jag gått ner 17 kilo!!!!!

Herregud,det känns jätteroligt,P tyckte jag börjar få "kycklingben"haha det har man ju aldrig blivit anklagad för förrut.

Ha nu en fin dag !

2 kommentarer:

  1. Go'dagens!
    Jaha dags för shopping igen,fniss.
    Här är det också sol och fruktansvärd blåst.
    Det är väl någon slags USB minne gissar jag,för de kan man ju spara mycket i har jag förstått.
    Åh 17 kg det var inte illa,det är värre med mamsen för det går åt andra hållet.
    Ha en trevlig dag och kväll.
    Kramis Mamma

    SvaraRadera
  2. Hej Nettan. Kycklingben fniss.. duktig du är. Kul att gå på party låter det som med gott om inte annat så.Bra att du kan få lit hjälp om det behövs med datan ibland kör man fast i grejorna Trevlig helg nu då till er

    SvaraRadera