lördag 21 mars 2009

En kortis!


Idag blir det bara ett kort inlägg här för jag är tröttare än tröttast.

Förmodligen är det så att hela veckans sömnbrist kommit ikapp en nu,plus att Isabel vaknade hostandes 5.50 och skulle upp!

Jag har faktiskt sovit en timme nu på förmiddagen och imorgon är det min tur att ligga kvar i sängen,när damen vaknar.

Vi brukar göra så,den ena tar Lördagen och den andra Söndagen och eftersom jag ska iväg på trevligheter ikväll är det skönt att få sovmorgon.

Ikväll åker vi alltså in till Gamla stan för att lyssna på InBennyWetrust,ett ljuvligt svenskt band,har ni inte hört dom så gå in på deras hemsida http://www.inbennywetrust.se/ och lyssna lite grann.

Ha nu en riktigt trevlig lördag alla,själv ska vi ut på en promenad i solen nu.

2 kommentarer:

  1. Det är ju inte så konstigt att du är trött efter veckan som varit,skönt att du kunde slumra en stund på dan.
    Ha nu så roligt ikväll.
    Kramis Mamma

    SvaraRadera
  2. ååååååå vad jag blir avundsjuk på dig som får se på IBWT.

    SvaraRadera