onsdag 18 mars 2009

NU är våren här!




Godmorgon allesammans!




Nattstatusen var som föregående natt alltså ingen shopping på egen hand idag inte.


Men man kan iallafall inte låta bli att bli på ett strålande humör när man tittar ut och ser solen skina för fullt,då tänkte jag:Denna dag kan inte bli annat än bra,eller hur?


Jag tog vagnen och promenerade till och från skolan idag,när jag kom hem dammsög jag och röjde lite grann.


Min kompis skulle till Lush i Skärholmen idag om ni inte har upptäckt LUSH ännu så är det ett MÅSTE!!!


En alldeles underbar affär full med badbomber,badskum,tvålar som ser ut som tårtor i alla möjliga vackra färger,badoljor etc....jag är frälst och eftersom jag inte kunde följa med idag så ska M köpa en badoljebadbomb till mig där idag,den ska nog avnjutas innan jag går ut på Lördagkväll då en annan kompis spelar med sitt band i Gamla stan.


Jag och Isabel hinner nog med en promenad till idag om inte annat så när killarna ska hämtas i skolan då tar vi nog omvägen via parken och gungar lite misstänker jag.


Sitter nu och tuggar i mig en skorpa med kaviar till lite mellis,jag har fortfarande problem att få i mig det jag ska försöker hela tiden komma på saker som jag är sugen på men kan inte riktigt hitta något som jag verkligen vill ha.


Efter den här långa fastan på 4 veckor som jag faktiskt haft så smakar det mesta annorlunda och inget smakar lika gott som tidigare.


Det här är problem som jag ALDRIG tidigare haft:-D


Fast det är klart,det är ju också lite av syftet med min operation.


Jag börjar nu bli lite rynkig på armar och ben,det är liksom skinnet som blivit lite för stort än så länge inte mycket fast det börjar kännas lite nu.


Jag känner också när jag promenerar att min kropp känns mycket lättare och det är en härlig känsla.


Ha nu en underbar vårdag allesammans!

3 kommentarer:

  1. Ja visst är det underbart med våren och solen,har suttit på verandan och fikat idag.
    Stackars liten som varit dålig inat igen,hoppas det ger sig till kommande natt.
    Kul att du känner dig lättare nu men se till att få i dig det du ska.
    Kom visst först med den här kommentaren,hihi.
    ha nu en riktigt skön dag.
    Kramis Mamma

    SvaraRadera
  2. Hallå hördu du det där du skriver nu om maten och ätandet gör att jag reagerar direkt H lät så där exakt sen fick hon ätstörningar och har fortfarande så du måste hålla ordentlig koll på dig nu vännen....massa kram till dig

    SvaraRadera
  3. Irene
    Snart är den jävliga sommaren här,,,,,,
    Älskar vår o höst, funderar på antarktis till sommaren.
    Kan kanske dela boende med Filifjonkan som jag vet lider av värmen.
    Här har det varit över 18 grader på min solvägg.

    Ta hand om dig och dina "otäcka" barn,,,fniss.
    Får bilder av dom av mormor lite då och då.
    Söta är dom.

    Kramisar
    Irene

    SvaraRadera