fredag 13 mars 2009

Körigt men kul!


Idag var jag iväg och handlade på förmiddagen och mötte där 2 kompisar som jag tog en fika med,mycket trevligt.

Jag är samtidigt lite ledsen för en av mina bästa vänners skull hon genomlider just nu ett missfall,fruktansvärt sorgligt när sådant händer,jag tänker på dig det vet du!

Det är när det händer allvarsamma saker runt om som man reflekterar över sitt eget liv och kommer alltid till den slutsatsen att man har det jävligt bra egentligen,jag har allt !

En fin familj med 3 friska barn(om än lite mycket trots från 1 av dom) arbete,hus bil you name it!

Ett kompisgäng som är helt fantastiskt.

Man kan göra listan hur lång som helst men vi borde uppskatta det vi har lite mer utan att det behöver hända sorgliga saker i ens omgivning.


Nu ska jag förbereda lite för brudarna som kommer ikväll,det kommer bli många höga skratt misstänker jag och en hel del rövarhistorier,de säger att killar bara snackar sex och sånt i sina arbetsbodar men de som säger så jhar aldrig varit på en tjejmiddag!Herregud säger jag,tur att man är härdad.

Vi får se om jag nämner något här imorgon,det beror på:Mamma läser ju:-)


Trevlig Fredagkväll!

2 kommentarer:

  1. Hihi,ja jag läser ju och är väl själv rätt härdad så jag tål nog en del.
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Filifjonkan tassar in. Så söt den lilla dockan är växer gör de så det knakar. Hoppas ni får en härlig tjejkväll nu då och en trevlig helg till dig

    SvaraRadera