onsdag 29 april 2009

Soliga Onsdag


Idag är en riktigt bra dag på något vis!

Vaknade för första gången på länge inte så j-vla TRÖTT!

Iväg med A på CityGross och sedan fika på vårat stamkondis,mysigt då får man alltid skratta och det gör liksom hela dagen eller hur?!Skratta är väl härligt,och A är verkligen helt SJUK så man kan inte låta bli.Där fick du!

Annars var friidrotten helt i Robins smak igår så nu ska vi fylla Tisdagkvällarna med det hädanefter.

Han fick prova på löpning,längdhopp,höjdhopp och stöta kula.

Sen vill jag ha svar på en sak av er:Vi diskuterade kast med liten boll jag och en pappa där på träningen igår,han skrattade och sa att det var en hasse och Tage sketch men jag är SÄKER på att vi hade det i skolan.

Någon som minns?Jag kanske är helt ute och cyklar.

Och då ska vi tillägga att denna pappa är i min ålder så vi borde ha haft ungefär samma saker på schemat.

Ikväll är det brottning igen,snart sommaruppehåll där men en hel del styrelsearbete kvar iallafall,varav en del jag måste ta itu med ikväll!

Ha det så gott.

3 kommentarer:

  1. Till och med jag hade ju kast med liten boll på frluftsdagen i skolan. Var på grusplanen på Grimsta IP och kastade. Jag kastade väl si så där tio meter... Så det hade säkerligen ni också en gång i tiden. :)

    SvaraRadera
  2. Jajamensan kast med liten boll har nog funnits i alla tider på schemat.
    Så härligt för er att ni har haft sol,hos oss har det varit molningt och ruggigt t.om. lite regn också.
    Jag undrar var A har tagit vägen,har hon slutat läsa bloggen?
    Kramis Mamma

    SvaraRadera
  3. Ja så är det som den ovanför mig skriver fanns på mitt med! Roligt att Robin gillade friidrott med. Bra för kroppen och tron på sig själv med. Kramis

    SvaraRadera