torsdag 9 april 2009

Skärtorsdag


Vaknar till en mulen Torsdagsmorgon men är ändå bestämd på att gå en rejäl promenad,har nämligen försökt skärpa till mig på den punkten,har varit grymt dålig på att röra mig tidigare men nu känns det faktiskt mycket lättare än förrut när man förlorat lite extravikt att bära på.

Barnen har som sagt påsklov och vi hade kusinen och mormor på besök i ett par mysiga dagar då vi var bla. på ett lekställe så barnen kunde röja av sig ordentligt.

Idag blir det en rätt lugn dag som sagt först promenad sedan ska jag göra Janssons frestelse som vi ska ha med oss till mamma på påskafton.

Hinner inte imorgon eftersom jag ska JOBBA,herregud det var 6 veckor sen sist så det blir spännande men samtidigt skönt att allt blir som vanligt igen.

Igår var jag till frisören med Isabel,alla som känner oss vet hur hon brukar se ut haha,frsörens kommentar var:Har aldrig tidigare sett någon med virvlarna åt så många olika håll!!!!JAha kompisen A sa:hon ska alltid vara värst:-)

Ha en skön Skärtorsdag det ska vi ha,har laddat med godis i STORA skålen ifall det kommer några påskkärringar på besök!

3 kommentarer:

  1. Ja det var verkligen ett par mysiga dagar och mormor tackar för allt.
    Vi har redan varit på en långpromenad med hundarna och ätit en god ägglunch.
    Passa på att vila lite idag inför jobbet imorgon.
    Kramar Mamma

    SvaraRadera
  2. Jag ska ut å flyga i eftermiddag.... Ska du med??
    Ha en bra arbetsdag i morgon. Jag sparar en påse om du "flyger" förbi!

    SvaraRadera
  3. Hej Nettan Så lilla fröken kanske skall döpas om till Virvlan då,,skrattar men hon blev säkert fint klippt . Ja bäst att ha laddat med smaskens till de små.Jaha det skall bli Jansson med gott gott.Här kom nu solen fram efter den mulna förmiddagen med regn.Det blir en fin "flygdag" kram

    SvaraRadera