lördag 4 april 2009

- 18 kilo!!!!!!


Ja ni denna soliga Lördagsmorgon har jag alltså gått ner 18 kilo,svindlande kilon när jag tänker efter,Herregud vad jag är glad för dessa.

Igår fick en annan kompis godgänt för att göra samma op som mig och jag tror ALDRIG att hon ångrar sig för det har inte jag gjort.

Visst att man äter mycket mindre nu men jag känner ändå inte att jag har fått göra jättestora uppoffringar på någonting egentligen.

Så lyck till J!

En annan kompis är i fjällen med sin familj och därifrån får man regelbundna MMS rapporter Tppen A men jag fattar ändå inte hur ni kan lämna våren i Stockholm:-),men men............

Sen har vi då min lilla lilla Robin som är ända uppe i mora för att tävla,jag tänker på honom typ varje sekund,men han ringde igårkväll och var strålande glad,då kändes det som om klumpen i magen blev lite mindre än tidigare.

Fast jag litar på er grabbar som tar hand om honom där uppe,det gör jag...........:-)även om det inte verkar så kanske...

Idag är det kalas för Max på förmiddagen sedan kalas för hela familjen hos en annan kompis så dagarna går ju ändå,eller hur?

Dessutom vill Isabel ha nya adidasgympadojjor...VAddå hon är ju 2,5 år då måste man ju få vara LITE modemedveten .

Rosa ska dom vara för hon bröt ihop igår när hon inte kunde ha förra årets 22:or så nu blir det nog storlek 23.HA ha.

Ha en mysig dag i solen!

4 kommentarer:

  1. Härligt -18 kg jag förstår att du är glad.
    Ja A hur kan du åka från våren?? det har jag också svårt att förstå.
    Hoppas Robin får en rolig helg uppe i Mora.
    Så Isabel ska få nya vårskor,ja de käkar o växer de små.
    Ha nu en härlig kalashelg.
    Kramis Mamma

    SvaraRadera
  2. Hej!! grattis till dina 18 kg!! snart är du ikapp mej!! jösses vad fort det går för dej!! kramisar

    SvaraRadera
  3. Grattis! Snart firar du 20 kg jubeleum... Hur har det gåt för Robbin? Krm Lotta

    SvaraRadera
  4. Tack för lyckönskningen!!
    Jag längtar verkligen till jag har gått ner 18kg - vilken lycka!!
    Kram Jessica

    SvaraRadera