måndag 6 april 2009

Äntligen är alla samlade!


Godmorgon!

Idag känns det riktigt bra nu är alla samlade igen till min stora lycka och Robin är faktiskt både hel och har inte ens glömt en strumpa i Mora....

Vad ska jag då lära mig av detta?????Jo att det kanske är dax att klippa åtminstone en del av navelsträngen:-)

Så tack nu alla ni 3 som hjälpte mig att ta hand om Robin så fint hela helgen.


Idag står jag utan bil,då den ena ska fixas,skittrist så jag måste göra något på hemmaplan,det får bli till att plocka undan alla pulkor och vintersaker för nu ska det väl INTE komma mera snö....

Ikväll är det styrelsemöte,mitt första som ordförande så det ska bli spännande.

Nu har barnen påsklov det känns skönt att inte behöva gå upp 6 varje morgon och även om man vaknar tidigt så kan vi ändå ta det piano på morgnarna.

På Fredag börjar jag iallafall att jobba igen då är det slut på friden:-)

1 kommentar:

  1. Hej Nettan. hahah ja du får kapa navelsträngen nu duktig han var gossen som inte glömde något heller . Jaha du har bilen på verkstad Då är det tusen saker man just då behöver ha den för skratt,,, men snö näe vill in te höra talas om det alls nu så pulkorna längst in i någon bod med hänglås på Mer skratt ha det så bra i solen idag och lycka till på styrelsemötet. kram

    SvaraRadera