måndag 13 april 2009

Annandag Påsk!


Ett kortis inlägg bara idag!körigt körigt:-)

En härlig lugn Påsk har vi haft,igår kom killarnas kompis hit och sov över till idag.

De somnade 23 och vaknade före 6 herregud,det blir en TIDIG kväll här,den saken är helt klar.

Måste ut och köpa lite nya kläder snart,vilket lyxproblem inga kläder passar mig knappt längre härligt.

Det enda jag saknar efter den här operationen är känslan av att vara sådär härligt sugen på något speciellt,det är jag inte men som jag skrivit förrut är ju det syftet också:-)

Idag ska vi hem till kompisar och fika,sen blir det bara att vara hemma och packa ryggor,bada barn och fixa allt inför skol och dagisstart imorgon igen.

Själv har jag en ledig dag till innan jag jobbar igen på Onsdag.

Ikväll ska jag hem till den förra ordföranden för brottningen så han ska hjälpa mig med en del saker som berör klubben,det är jag väldigt tacksam för l.Tack så mycket.

Ha nu en fin dag!

1 kommentar:

  1. Vilken underbar bild du lagt in,en riktig gosing.
    Jaså de små liven var morgonpigga,haha.
    Det är väl som jag hörde någon på radio säga att de tar bort det som ger den där hungerkänslan vid operationen.
    Hoppas du hittar några fina kläder.
    Ha en bra dag.
    Kramis Mamma

    SvaraRadera