måndag 20 april 2009

Nu är jag tillbaka!


Nu är jag tillbaka igen ,det var ju ett tag sen sist men ibland hinner man helt enkelt inte.

Här rullar det långsamt nedåt,landar snart på 21 kilo minus men inte går det fort nu precis.

Denna vecka MÅSTE jag gå till sjukgymnasten på jobbet så han får visa mig hur gymet fungerar,jag kan ju faktiskt träna där helt gratis och dessutom på betald arbetstid,så kallade friskvård 1 timme i veckan.Så nu finns inga ursäkter mer.

Helgen har gått med tävling för Robin på Lördagen hela dagen i nykvarn,tyvärr kom Robin inte till final men han är precis lika glad iallafall som tur är men han gjorde sitt bästa blev tom. lite skadad i andra matchen så det blev ispåse på huvudet men det gick snabbt över.

I Söndags hade vi släkten på besök för att fira Max som fyller 8 år på Fredag,men tyvärr jobbar jag hela nästa helg så det fick bli släkten nu och barnkalaset den 2 maj.

Har idag varit och hälsat på en kompis i Blackeberg:tack för kaffet L!Och där fick jag återigen hålla en birmabebis,hon är helt ljuvlig,verkligen vackert huvud och sött uttryck,synd att du ej kan ställa ut henne.

Nu ska jag försöka göra lite nytta men vi får se......

5 kommentarer:

  1. Den bilden är 5 år sedan vi tog på mormors älsklingar,vad tiden går fort.
    Ja gymmet och raska promenader kommer att göra underverk.
    Stackars Robin,gjorde han illa sig,bättre att samla frimärken tycker mormor.
    Tack för en mycket trevlig dag igår.
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Du vet var perkulatorn finns...
    Fördelen med Cessna är att jag SLIPPER ställa ut!! Hon kommer att få fina bebisar...

    SvaraRadera
  3. Hej Anette.
    Kul för dig, hoppas du mår bra.
    Tänk dig 10 påsar med 2kg mjöl i,det är tungt att bära..
    Roligt att höra att det är fler som tvättar bilen för hand det är bra motion.
    Kram från kusin Kicki

    SvaraRadera
  4. Ehhh Kicki sa jag för hand??????????????:-)

    SvaraRadera
  5. Hej Nettan, Nu så är Filifjonkan hemma igen. Så du går neråt mer kul duktigt om du kan träna i gymmet bra för skinnet i det läget och du har ju betalt med så bara det är ju anledning Stackars gossen som blev skadad i turneringen,,,ispåse,,oj oj. Hoppas de tär bra med honom nu då.kram

    SvaraRadera