tisdag 7 april 2009

-19 kilo


Hej Vad det går,kilona har rullat sista tiden nu men det är kanske inte så jättekonstigt.

Är aldrig speciellt sugen på någonting och aldrig efter något speciellt som man alltid var förrut,då kände jag sug efter både det ena och det andra men så är det inte längre och det är ju förstås jättebra,en del av det man ville uppnå.

Det gäller snarare att komma ihåg att äta mellan varven,kanske låter som jag klagar men det gör jag absolut inte det är bara så ovant.

Mötet igår gick problemfritt,förrutom att det märks att man sitter med ett gäng grabbar:-)(alla behöver inte ta åt sig).....Närå jag skoja bara,allt förlöpte fint.

Idag kommer mamma och barnens kusin Emilia 2år hit och vi ska på ett lekställe i bromma för att röja runt lite,sedan åker de med hem och sover här haha vi får se hur det går med 2 2 åringar som ska sussa...

Annars satsar bvi nog på en promenad idag med,igår var vi ute sammanlagt 4 timmar i det underbara vädret.

Ha nu en fin dag allihopa.

2 kommentarer:

  1. Hej!! här går det undan med vikten!! jätte kul! snart kommer jag inte känna igen dej!! hihi måste ses snart så jag får se din förvandling!!kramis

    SvaraRadera
  2. Hej Nettan. Jaha -19 bra gjort,,,men du får ha fickorna fulla med sånt du tycker om. Hoppas ni får trevligt med kusinbarn och moder hälsa så gott och kram till dig.

    SvaraRadera