lördag 25 juli 2009

OjoJoj vad länge sedan!


Tror att jag tagit ett oplanerat sommarlov ifrån det allra mesta,blogg,brottning ,nyheter you name it:-)

Men nu är jag bara inne en snabbis för lite uppdateringar.

Jag har gått ner 32 kilo och känner mig väldigt nöjd med vartenda gram,min 40 års fest blev också väldigt lyckad förrutom ett par små incidenter som jag ej tänker nämna här,räcker med att de berörda vet:-)

Jag hade iallafall en underbar kväll med nästan alla mina vänner och tack ännu en gång B för din jättebra spelning.

Spaniensemestern var också toppen och på Måndag åker jag och M med våra barn till Eskilstuna och sover en natt i Eskilstuna ska bli mysigt med ett par tjejdagar.

Ha det nu riktigt bra allihop.!

3 kommentarer:

  1. Halloj!
    Ja det var ett tag sen du bloggade men förstår eftersom du har fullt upp.
    Toppen att det går så bra med viktnedgången.
    Ha det nu riktigt trevligt i Eskilstuna och kör försiktigt.
    Kramis Mamma

    SvaraRadera
  2. Hej Anette, Så lik din mor du är skrattar ja med tanke på allt du företar dig alltså. Men duktigt med alla -kilon.Syns verkligen på dig.Söt är du men det har du varit sen liten ref till Isabell.skrattar bra lika är ni men så skall det ju vara Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Jaaaa nu var det åter ett tag den det kom något nytt inlägg ;)

    SvaraRadera