söndag 14 juni 2009

Massor som hänt sen sist....











När det gått såhär lång tid så har ju massor hunnit att hända.




Barnen har haft skolavslutning,vi har köpt studsmatta och jag har gått ner drygt 28 kilo...Vilken känsla det är jag mår så strålande bra.




Nu är jag nog nöjd om jag skulle gå ner ca 10 kilo till men inte det ens känns som någon större panik för jag känner mig inte längre smällfet,det har dykt upp"nya" ben på kroppen som jag känner som ALDRIG tidigare ens kunnat anas,bla på skulderbladen,konstigt att man kan bli lycklig utav det men men.




Igår var jag på 40 års fest och fick en försmak inför min egen 40 års skiva om 2 veckor,vi kommer bli ca 40 personer och ett jättebra band kommer dit och spelar.




Buffe kommer att dukas upp med allt möjligt smarrigt på.




I Fredags åkte jag och killarna 12 timmars kryssning för att fira sommarlovet med en annan kompis,bild kan ni kika på här under vad jag nu får i mig från ett helt smörgåsbord och eftersom jag i det närmsta är nykterist så är det knappast prisvärt men väldigt njutningsfullt iallafall.




Fast första festen kommer redan på Fredag då vi är bjudna på midsommarfest.




Ha det så fint allesammans.

3 kommentarer:

  1. Hallojsan!
    Så du har kommit till skott igen,kul.
    Jättefina kort du har lagt in,ni har ju hunnit mycket sen sist.
    Härligt att vikten fortsätter nedåt.
    Mormor börjar längta efter sina älsklingar, ska bli kul att ses på söndag.
    massor med Kramar
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Hej Nettan Filifjnkan har semester sen i maj återkommer kanske till juli månad får se.
    Roligt allt verkar bra och det rullar på med viktminskningen Gratulerar bara... 40 årspartaj ja du tiden går roligt ialla fall att du skall fira av dig orentligt.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Hej!! japp vi ses!! kan du sms adressen så man kan kolla på kartan=)=)kramisar

    SvaraRadera