söndag 17 maj 2009

Jaha nu är jag här igen!


Jag MÅSTE börja med att gratulera Norge både på Nationaldagen(vad dom nu firar????Att de blev av med Sverige:-),och till segern i melodifestivalen igår kväll,vilken saga!!!!

Jag tyckte iallafall att Sverige var jäkligt bra.

Nu har jag gått ner 26 kilo i skrivandets stund och känner mig väldigt glad för det.

En rolig sak till har hänt,vi har bokat semestern och åker till Spanien hela familjen,verkligen helt underbart.

Ska nu iväg ut men ska försöka skriva snart igen.

Sköt om er allesammans!

3 kommentarer:

  1. Ah, vad härligt det låter med Spanien. Vart i Spanien ska ni?

    SvaraRadera
  2. Härligt för er att komma iväg på semester men mamma är ju ingen vän av flygning som du vet,hihi.
    Tänk 1 kg till ner,förstår att det känns skönt.
    Ha nu en bra vecka.
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Hej Nettan, Ja det var väl en riktig firardag för Norge dubbelfirande kan man säga melodifestivalen och deras 17 maj.
    Grattis så det blir Spanien hm men kan ni vaxinera er allihop för den här jädrans nya influensan tror du ? Otäckt vet inte hur det är där ner med det men man kan kanske kolla det. Gissar att killarna är glada över flygandet.

    SvaraRadera