onsdag 11 november 2009











Hej alla vänner!








JAg har varit på fest i helgen SKÅ IK fyllde 75 år och vi kom dit i limousine;-)Pampigt,JAG VET!Ha ha det var förmodligen något man gör bara en gång i livet,vår kära brottningstränare Magnus som hade ordnat med.




När vi väl kom fram var han den första att kliva ur bilen,iklädd brottartrikå!!!!!!Jag tycker det är underbart,han är fantastisk på att bjuda på sig själv måste man säga.




Festen var riktigt lyckad,jag hade en mycket trevlig kväll och maten var god.




Får se om det upprepas i helgen när M fhar 40 årsfest,det ser vi fram emot.








Till den har jag köpt ett linne som är helt fullt med silverpaljetter,det ska bli kul att blinga lite.




Fantastiskt roligt är det nu att köpa kläder när man tappat så mycket vikt,massor jag vill ha men man är ju tyvärr inte gjord av pengar.








Annars har jag just nu en praktförkylning,den kom efter svinissprutan i fredags...




Igår fick barnen sina sprutor och jag vabbar med alla tre idag haha Robin ont som sjutton i armen,Max halvseg och Isabel förkyld antar att det beror på sprutorna men det är ej värre än att killarna får gå till skolan imorgon.




Ha nu en skön kväll det ska jag ha med minst en timme liggandes i badkaret och njuta!

2 kommentarer:

  1. Hihi käckt av Magnus med brottartrikåer,
    toppen att det blev en lyckad fest.
    Hoppas nu din förkylning ger med sig men bra att ni har sprutorna fixade,mamma måste också komma till skott och ta en spruta.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Hej Nettan, Filifjonkan här - Är igång igen nu . Åh så trevligt ni verkar ha haft och så tjusig du är bara halva du kvar. Snyggt. Klart man vill ha nya grejor då men du får önska dig sådant i julklapp o födelsedagspresent och namnsdagspresent och ja lite sånt. Hoppas din förkylning troligen sprutan tycker mig höra här på bloggarna precis just det du säger om det . Krya på er. och kramis

    SvaraRadera